משרות פתוחות בעיצוב חוויית למידה

Parallax shape

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, המוביל כשחקן מרכזי במערכת החינוך בישראל ללמידה רלוונטית בעידן הדיגיטלי, אנחנו מחפשים מנהל/ת אולפן מקצוען/ית, מוכשר/ת  ו-Team Player  עבור האולפן המחודש שלנו. אנחנו נדאג לשלב אותך בעשייה משמעותית, מספקת ומלאת עניין!

התפקיד כולל:

  •  ניהול האולפן – אחריות יומיומית על תפאורה, מצלמות, תאורה וסאונד למגוון גדול של שידורים
  •  עבודה עם מצולמים ואורחים הדורשת ליווי והנחייה
  •  עריכת ועיצוב פסקול לסרטונים
  • עבודה כחלק מצוות ההפקה בארגון
דרישות התפקיד:

  • היכרות ושליטה בעבודת אולפן קטן: תפאורה, תאורה, סאונד ויכולת להכין לאולפן לשידורים מוקלטים וחיים
  •  שליטה ותפעול של חדר שידור (קונטרול)
  • היכרות עם מערכת לניהול אולפן TriCaster , ניהול שידור, ניתוב, הקלטה לאינג’סטים וכרטיסים
  • ידע בעריכות סאונד ומיקסים
  • היכרות ושליטה בתוכנות אדובי (Audition)
  • ניסיון בצילום בהפקות חוץ – יתרון
  • יחסי אנוש מעולים, אחריות, סדר ויכולת למידה
משרה מלאה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב

מטח הינו הגוף המשפיע ביותר בתחום החינוך בישראל, עם עשרות שנים של ניסיון בפיתוח תהליכי למידה.
הצוותים המקצועים יוצרים כאן יום יום חווית למידה מעולה לילדי וילדות ישראל, ואנחנו רוצים אותך איתנו בדרך החשובה הזו!
אנחנו מחפשים מנהל/ת צוות שיוביל פרויקטי למידה והפעלה.

תיאור התפקיד:

  1. ניהול אישי ומקצועי של צוות בהיקף של 5-10 מפתחי למידה ורכזי הפעלה, וזאת לצד 3-4 מנהלי צוותים מקבילים
  2. אחריות כוללת על ניהול הפרויקטים בצוות, משלב הייזום, אפיון, בניית תכנית עבודה ותקציב, ליווי הפיתוח ו/או ההפעלה, מעקב אחר התקדמות הפרויקט, ניהול תקציב ההוצאות וכתיבת דוחות ללקוחות לאורך הפרויקט.
  3. עבודה מול הלקוחות המממנים את הפרויקטים: ניהול שיח פורה המבטיח את הצלחת הפרויקט.
  4. ייזום והובלה של רעיונות חדשניים המקדמים פיתוח של פתרונות למידה רלבנטיים.
  5. הכשרה וליווי של חברי הצוות: מפתחי למידה ורכזי הפעלה חדשים בפרט וותיקים בכלל, בהיבט של חדשנות בתחום.
  6. אחריות להובלת מתודולוגיות פיתוח והפעלה של פתרונות למידה מגוונים ומידול שלהם לטובת בסיס הידע הארגוני המתפתח בחטיבה.
  7. עבודה בשת”פ עם מנהלי צוותים הפרויקטים המקבילים.

דרישות:

  1. 3-4 שנות ניסיון בתחום פיתוח הדרכה/למידה מקוונת
  2. ניסיון בניהול צוות – 2 שנות ניסיון – חובה
  3. ניסיון בפיתוח פרויקטים מבוססי תוכן פדגוגי ומערכות ניהול למידה
  4. ניסיון בהפעלת תכניות חינוכיות בהיקפים נרחבים
  5. תואר ראשון בתחום של טכנולוגיה בלמידה, חינוך, ניהול – חובה
  6. תואר שני בתחום רלוונטי – יתרון

משרה מלאה ממשרדי הארגון ברמת אביב
עבודה במודל עבודה היברידי

תחום ‘פיתוח למידה אונליין’ במרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) מחפש רכז/ת קורסים מקוונים.

תיאור התפקיד:

– מעקב אחר תהליך הלמידה, הצפת הצלחות ואתגרים ומתן מענה ללומדים ולאנשי מפתח בקורסים השונים

– מעקב אחר ההנחיה והשיח ומתן המלצות בזמן אמת מתוך עקרונות הלמידה וההנחיה ברשת

– ניתוח וריכוז תקלות משתמשים, וטיפול בהן מול מחלקת הטכנולוגיה

– ניהול לוגיסטי של צרכי הפרויקטים

– ריכוז פעולות האדמין של הפרויקטים

– איסוף DATA  וניתוח באמצעות מערכת דוחות

– סיוע בפיתוח חומרי הדרכה והטמעה לפרויקטים השונים

– פרסום הפרויקט ברשתות החברתיות וקידום עקרונות ליצירת קהילתיות בפרויקט

דרישות התפקיד:

– יכולת עבודה עם פרויקטי למידה מקוונים ומורכבים

– יתרון לבעלי/ת תואר ראשון או שני בטכנולוגיות למידה

– כישורי הדרכה והטמעה, עדיפות לבעלי ניסיון בתפקיד דומה

כישורים אנליטיים, מיומנויות טכנולוגיות גבוהות ויכולות למידה עצמית של מערכות חדשות

– דיוק ויסודיות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ותעדופים בתקופות עומס

– מסוגלות לעבודה בצוות, ראש גדול, חשיבה מערכתית ויכולת התמודדות עם אתגרים

– היכרות עם מערכות ,LMS עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה עם מערכת Moodle

– שליטה מלאה בכלי OFFICE עם יכולות אקסל גבוהות

העבודה ממשרדי הארגון בתל אביב, במודל עבודה היברידי

אנו תמיד שמחים להכיר אנשים חדשים

לחצו לשליחת קורות חיים