משרות פתוחות במטה

Parallax shape

צוות ‘פיתוח למידה אונליין’ במרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) מתרחב ומחפש מפתח/ת למידה יצירתי/ת שרוצה להשפיע על איך שתלמידים ועובדי הוראה לומדים היום.

בצוות שלנו תזכו לקחת חלק בפיתוח קורסים דיגיטליים חדשניים ומעוררי השראה – שמשלבים טכנולוגיות מתקדמות, כלי AI עדכניים וחשיבה פדגוגית חדשנית.

אם אתם חיים ונושמים עולמות של למידה, עיצוב חוויית משתמש, חדשנות טכנולוגית והוראה – זה המקום בשבילכם!

התפקיד כולל:

– פיתוח מאקרו ומיקרו של תכני הדרכה ולמידה

– עבודה מול אנשי תוכן לפיצוח יחידות למידה

– פיתוח לומדות ומצגות, הפקת מדריכים, עיצוב חווית משתמש וליווי מנחים

– הפקה וניתוח של דוחות המתייחסים לתהליך הלמידה

 

דרישות התפקיד:

– ניסיון של שנתיים לפחות בתחום פיתוח הדרכה/למידה מקוונת

– ניסיון בהפקת לומדות/מצגות

– ניסיון בהפקת מערכי למידה בסביבות LMS (כמו Moodle או Google classroom)

– היכרות עם כלים דיגיטליים לפיתוח וללמידה

– תואר ראשון או שני בטכנולוגיות למידה – יתרון

– התנסחות בכתב ברמה גבוהה, אוריינטציה עיצובית, זריזות, דיוק, אוטודידקטיות.

– כישורי עבודה בצוות ובאופן עצמאי, גמישות מחשבתית, יכולת הובלת תהליכים ותקשורת בין אישית טובה

 

עבודה במשרה מלאה במודל היברידי ממשרדי הארגון בתל אביב

*נא לצרף לקורות החיים תיק עבודות

.אנחנו מחפשים מנהל/ת צוות מפתחי למידה, שיוביל פרויקטי פיתוח מקצועי לעובדי הוראה

רוצים להצטרף אלינו ולהשפיע על חווית הלמידה של עשרות או מאות אלפי לומדים? אם התפקיד מדבר אליכם נשמח לקבל קורות חיים

:תאור התפקיד 

* ניהול אישי ומקצועי של צוות בהיקף של 5-10 מפתחי למידה ורכזי הפעלה, וזאת לצד 3 מנהלי צוותים מקבילים

* אחריות כוללת על ניהול הפרויקטים בצוות, משלב הייזום, אפיון, בניית תכנית עבודה ותקציב, ליווי הפיתוח ו/או ההפעלה, מעקב אחר התקדמות הפרויקט, ניהול תקציב ההוצאות וכתיבת דוחות ללקוחות לאורך הפרויקט.

* עבודה מול הלקוחות המממנים את הפרויקטים: ניהול שיח פורה המבטיח את הצלחת הפרויקט.

* ייזום והובלה של רעיונות חדשניים המקדמים פיתוח של פתרונות למידה רלבנטיים.

* הכשרה וליווי של חברי הצוות: מפתחי למידה ורכזי הפעלה חדשים בפרט וותיקים בכלל, בהיבט של חדשנות בתחום.

* אחריות להובלת מתודולוגיות פיתוח והפעלה של פתרונות למידה מגוונים ומידול שלהם לטובת בסיס הידע הארגוני המתפתח בחטיבה.

* עבודה בשת”פ עם מנהלי צוותים הפרויקטים המקבילים.

דרישות התפקיד:

* 3-4 שנות ניסיון בתחום פיתוח הדרכה/למידה מקוונת

* ניסיון בניהול צוות – 2 שנות ניסיון – חובה

* ניסיון בפיתוח פרויקטים מבוססי תוכן פדגוגי ומערכות ניהול למידה

* ניסיון בהפעלת תכניות חינוכיות בהיקפים נרחבים

* תואר ראשון בתחום של טכנולוגיה בלמידה, חינוך, ניהול – חובה

* תואר שני בתחום רלוונטי – יתרון

 

משרה מלאה ממשרדי הארגון ברמת אביב

עבודה במודל עבודה היברידי

לרשת מרכזי למידה חדשנית לתלמידים מבית מטח, דרוש/ה מנהל/ת הקמה בעל/ת אוריינטציה עסקית ותפעולית, להובלת הקמת הרשת.

התפקיד כולל בניית תשתיות, גיבוש מודל עסקי, ניהול תקציבים, פיתוח מקורות הכנסה, והובלת תהליכי תפעול, שיווק וגיוס – תוך שיתוף פעולה עם גורמים חינוכיים, עסקיים וקהילתיים.

תחומי אחריות:

• הובלת תהליכי ההקמה והצמיחה של רשת מרכזי הלמידה כיחידה עסקית עצמאית.

• ניהול תהליך התכנון, הבנייה והתפעול הראשוני של המרכזים, כולל לוגיסטיקה, רכש, תשתיות, שירות לקוחות ותפעול שוטף.

• גיבוש והטמעת מודל עסקי כולל תמחור, הכנסות, תקצוב וניהול פיננסי.

• גיוס, ניהול והובלת צוותים מקצועיים ומנהלים מקומיים.

• פיתוח תהליכים פדגוגיים בשיתוף מומחים, והטמעתם כחלק מהמודל העסקי.

• אחריות על מערך שיווק, מיתוג ותדמית של הרשת.

• איתור הזדמנויות עסקיות, חדשנות, פיתוח שותפויות ויצירת מקורות הכנסה נוספים.

דרישות התפקיד:

• ניסיון משמעותי ביזמות, ניהול עסקי, או הקמת מיזמים משלב הרעיון ועד מימוש בפועל – חובה.

• ניסיון בהקמה וניהול של מערכים תפעוליים בפריסה ארצית – יתרון.

• תואר ראשון – חובה. תואר שני במנהל עסקים/יזמות/ניהול מערכות חינוך – יתרון.

• היכרות עם תחום החינוך – יתרון.

• ניסיון בניהול תקציבים, תהליכים פיננסיים והובלת יחידות רווח והפסד. 

• יחסי אנוש מצוינים, יכולת יצירת קשרים והנעת שותפויות.

• אנרגיה יזמית, יצירתיות ויכולת “לסחוף” צוותים ושותפים.

פרטים נוספים:

• מיקום העבודה: ארצי – נדרשת ניידות גבוהה בין המרכזים, עם עבודה היברידית ממטה מטח.

• היקף המשרה: מלאה.

תחילת עבודה: מיידית.

وحدة تقييم البرامج في مطاح تبحث عن باحث/ة ومقيم/ة برامج – بديل لإجازة أمومة

قيادة بحوث التقييم

معالجة بيانات التقييم

تنسيق وتنفيذ عمليات التقييم

إدارة مجموعات التركيز والمقابلات

تخطيط بحوث التقييم

تطوير مؤشرات وأدوات التقييم

كتابة تقارير التقييم

דרישות התפקיד:

قدرة تعبير عالية كتابباً وشفهياً باللغة العبرية

شهادة ماجستير مع أطروحة، كحد أدنى

خبرة في المعالجات الإحصائية، بما في ذلك العمل مع SPSS

خبرة في إجراء بحوث التقييم

خبرة في إدارة مجموعات التركيز والمقابلات

أفضلية لمعرفة مناهج البحث والإحصاء

المهارات والقدرات المطلوبة

القدرة على قيادة الاجتماعات والإرشاد

فهم بحثي وإحصائي

معرفة تكنولوجية عالية

قدرة تعبير عالية كتابياً وشفهياً باللغة العربية

مهارات عرض النتائج

العمل الجماعي

* وظيفة بدوام كامل بنموذج عمل مختلط، مؤقتة لحوالي نصف سنة كبديل لإجازة ولادة

*الموقع: 📍 المركز للتكنولوجيا التعليمية، كلاوزنر 16 رمات أفيف، تل أبيب

היחידה להערכת תוכניות במטח מחפשת חוקר/ת ומעריכ/ת תוכניות – החלפה לחל”ד

:התפקיד כולל

הובלת מחקרי הערכה

עיבוד נתוני הערכה

ריכוז וביצוע פעולות הערכה

הנחיית קבוצות מיקוד וראיונות

תכנון מחקרי הערכה

פיתוח מדדים וכלי הערכה

כתיבת דוחות הערכה

דרישות התפקיד:

*כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה בשפה *הערבית

תואר שני עם תזה

       SPSS  ניסיון בעיבודים סטטיסטיים, כולל עבודה עם

ניסיון בביצוע מחקרי הערכה

ניסיון בהנחיית קבוצות מיקוד וראיונות 

           יתרון לידע בשיטות מחקר וסטטיסטיקה

אנו תמיד שמחים להכיר אנשים חדשים

לחצו לשליחת קורות חיים